Interjú: Ziaja

A Ziaja márka Lengyelországban kezdte meg hódító útját 1989-ben, és a napjainkban is nagy népszerűségnek örvend.
Szabó Andrással, a Ziaja magyarországi disztributorával beszélgettünk a márka megalakulásáról, arról, hogy mik a legnépszerűbb termékek, és az újdonságokba is betekintést engedett.




Hogyan kelt életre a Ziaja Lengyelországban?

András: A Ziaja cég a lengyelországi rendszerváltást követően 1989­-ben, Gdanskban indult útjára családi vállalkozásként, melynek alapítói a gyógyszerész Zenon Ziaja és Alexandra Ziaja. A kezdeti időkben mindent együtt, maguk csináltak: a gyártástól a csomagoláson át, a szállításig. Az első termék a természetes olívás krém volt, amely nagy sikert aratott a piacon. Ez a siker máig töretlen, ez a márka legismertebb termékcsaládja.

A Ziaja Lengyelországból indult útnak, és kis hazánkban is kapható. Nem túlzás azt állítani, hogy nagyon népszerűek a termékeik. Mi a különbség a lengyel és az itthon kapható termékek között?

András:  A két országban kapható termékek között semmilyen minőségbeli különbség nincs, mindössze a csomagolásban lehet némi eltérés. Sok terméken már eredendően magyarul találhatóak meg az elnevezések, leírások.

Argán olajos arckrém és testvaj


Ezalatt a két évtized alatt mióta a márka megszületett, miben változott a kezdetek óta? Hogyan sikerül megújulni? Miben rejlik a siker titka?

András:  Az első termékek piaci bevezetése után hamarosan követte a többi termékcsalád létrejötte. A gyógyszerész tulajdonosok folyamatosan kísérleteztek és olyan összetevőkkel állították elő termékeiket, amelyek bizonyítottan jó hatással vannak a bőrre. A márka szortiment bővülésével a cég is növekedett. A Ziaja célja innovatív, jó minőségű és újszerű termékek kínálata versenyképes áron, nők, gyermekek és férfiak számára egyaránt.
A siker titka egyrészt a csomagolás, ami mindig is a letisztult, egyszerű formákat, feliratokat, színeket jelenti, sosem akart a Ziaja a színes, csillogó csomagolással hódítani.
A másik pedig egyértelműen a minőség, ami nemcsak a régen bevezetett termékekben állandósult, hanem a legújabb fejlesztések, termékcsaládok kialakításában is elengedhetetlen. A Ziaja kozmetikumok egyesítik a modern technológiát és az olyan kiváló hagyományos összetevőket, mint a növényi kivonatok és vitaminok.

Nagyon színes a Ziaja termékpalettája. Mik a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében? Ezeket a termékeket miért kedvelik annyira?

András:  Valóban a márka rendkívül széles termékpalettával büszkélkedik. Lengyelországban közel 900 féle Ziaja termék létezik, ennek egyelőre töredéke kapható még csak Magyarországon, de a választék folyamatosan bővül.
Érdekesség, hogy a mai napig az olívás termékek a legnépszerűbbek Lengyelországban, ezek voltak a legelső Ziaja termékek. Magyarországon inkább a száraz bőrre használatos kecsketejes család, illetve az édeskésebb (kókuszos, narancsolajos, kakaóvajas termékcsalád) tusfürdők, krémek keresettek.

Narancsolajas testápoló, Barnulást segítő kakaóvajas spray, Kókuszos tusfürdő


A Ziaja miben különbözik a többi terméktől, ami fellelhető a drogériák polcain?

András:  Azt gondolom az ár­érték arány nagyon lényeges, hiszen magas minőségű terméket kap a vásárló, megfizethető áron. Sok jó termék létezik, ahogy sokféle bőrtípus is, talán a Ziaja varázsa az, hogy a sokféle termékcsaládból biztosan van olyan termék, ami megfelel az egyedi igényeknek.

Aki még bizonytalan milyen terméket próbáljon ki először a márkától, mit ajánlanál neki? Mi az a testápolási szer, amit feltétlenül ki kellene próbálnia?

András:  Kezdetként biztosan valamelyik tusfürdőt ajánlanám. A kakaóvajas termékcsalád nagy kedvenc vásárlóink körében így e közül a kéz, arckrém, testápolóvaj biztosan remek választás. Akinek érzékeny a bőre, azoknak a Sensitive termékeink nyújtanak gyengéd bőrápolást.

Sensitive éjszakai krém, enzimes bőrradír, micellás víz


Neked mik a kedvenc termékeid?

András: Az én favoritom egyértelműen a Colás és Rágógumi illatú tusfürdő, a Sensitive család, valamint a férfi arckrém és borotválkozás utáni krém. De rajongok a narancsos tusfürdőért is, melynek illata olyan, mint a frissen facsart narancs illata.

Milyen újdonságokra számíthatnak a közeljövőben a vásárlók?

András:  A közeljövőben több termékcsalád is bekerül a magyarországi választékba, elsősorban a ziajashop­ba, de várhatóan az üzlethálózatok polcain is megjelennek új Ziaja termékek. A webboltban (www.ziajashop.hu) már kaphatóak a nyári napozós és utazáshoz használatos mini termékek, valamint nemsokára bekerül a választékba a Ziaja Manuka fa termékcsalád, valamint a 60 évnél idősebbeknek szóló Sáfrányos termékcsalád.

A Ziaja termékeket megtaláljátok a drogériák polcain, a ziajashop.hu oldalon.
Facebook: https://www.facebook.com/ziajamagyarorszag

4 megjegyzés

  1. Van micellás vizük?? Meg kell néznem. A kakaóvajas tusfürdőjüket én is szeretem, bár azt hittem valamiért, hogy kókuszosat vettem, megszerettem, imádok vele tusolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) És nagyon sok újdonság van a webshopban. Én már rendeltem korábban, és le a kalappal, a termékek is egy-két napon belül megérkeztek:)
      Imádom a kókuszos termékeiket, bár amit eddig próbáltam mindegyiket. :) Talán most nyáron a narancsos áll hozzám a legközelebb, de ez is bátor kijelentés :D

      Törlés
  2. A micellás vizüket meglesem majd, ha szépek az összetevői és kisebb kiszerelés, lehet hogy kipróbálom :D

    VálaszTörlés