Interjú: Rossetti Bizsu

Sziasztok, Lányok!

Nagyon szeretem az ékszereket, és örömmel töltött el, hogy Kassai Ritával a Rossetti Bizsu oszlopos tagjával készíthettem interjút. Sokatok számára lehet ismerős a márka, hiszen a Müller polcain is találkozhattok a bizsu ékszereikkel.
Ritával beszélgettünk arról, miért indult el 1 évvel ezelőtt a webshop, mi alapján alakul a kínálat, és vajon lehet-e ékszereket ízléstelenül viselni?!




Azoknak, aki k még csak most ismerkednek meg a Rossetti Bizsuval, mesélne a múltjáról?

Rita: Cégünk már hosszú ideje foglalkozik divatékszerek és hajdíszek, kendők értékesítésével. Jelen vagyunk több magyarországi drogéria hálózatban és nagyáruházak illatszer osztályán is találkozhat a Rossetti márkájú termékekkel a vásárló. Összeszokott csapattal dolgozunk és szeretjük a bizsut.

Nemrég ünnepelte a Rossetti Bizsu az 1 éves születésnapját. Milyen különlegességekkel készültek e jeles esemény alkalmából?

Rita: Több játékkal is jelentkeztünk az évfordulónkra, például naponta egy vásárlónk 1 Ft-ért jutott hozzá a rendeléséhez. A hírlevélre feliratkozott vevőink automatikusan ajándékot kapnak a megrendelésükhöz, ráadásul többféle termékből választhatnak. De a születésnapon túl is rendszeresek a nyereményjátékok a facebook oldalunkon, szeretnénk minél több emberrel megismertetni az áruházat.


Milyen indíttatásból született meg a webshop gondolata? Milyen nehézségekkel kellett szembenézniük ebben az 1 évben?
Rita: Régóta dédelgetett álom volt a webáruház, ahol lehetőségünk van sokkal szélesebb választékot bemutatni a termékeinkből, hiszen egy üzlethelyiséggel szemben bármekkorára bővíthető. Ugyanakkor az egyedi darabok, különlegességek is gazdára találhatnak. Olyan szerepe van, mint a kirakatnak, minden újdonságunk itt jelenik meg először és sokkal közvetlenebb visszajelzést kapunk. Több divatékszert pedig már kizárólag a webshopunknak rendelünk.

Bemutatná, hogy kik alkotják a webshop csapatát? 

Rita: Mivel a válogatás, fotózás, képkidolgozás, termékek csomagolása és a kézbesítés is a központunkból történik, jelenleg három kolléga foglalkozik kizárólag a webáruházzal. Külsős grafikus és fejlesztő segíti a munkánkat, valamint a hirdetéseinket is egy ebben profi cég gondjaira bíztuk. További létszámbővítést is tervezünk a forgalom növekedésével arányosan.

Balról jobbra a webáruház tagjai: Góbor Mónika, Gőcze Anett,  Feth Adrienn





Az ékszerek egyedi tervezés alapján készülnek? Mi alapján állítják össze az aktuális kínálatot?

Rita: Évente négyszer-ötször utazunk beszerző körútra, ennek során válogatjuk össze az aktuális kínálatot. A tervezés tehát nem egyedi, a színösszeállítások, a különböző termékcsoportok összehangolása azonban a mi feladatunk, döntésünk. Szezonális kollekciónkat elsősorban a divat, az aktuális trendek határozzák meg.

Melyek a legnépszerűbb termékek ebben az évben?

Rita: Eladási statisztikáinkban évek óta a fülbevalók vezetnek, ezen belül azonban elég változatos a kép. Annak ellenére, hogy a nagy, látványos darabok az igazán divatosak most, nagyon sok vásárlónk rendeli a klasszikus formákat, méreteket is, a pici kristály pöttyöket vagy a különböző apró állatfigurás fülbevalókat.



Milyen alapvető hibákat követnek el az ékszerviselés terén az emberek? Mi számít ízléstelennek?

Rita: Ha jól érezzük magunkat az ékszerünk viselése közben és tetszik, amit választottunk, nem tudunk nagy hibát elkövetni, ahogyan ízléstelenségről sem beszélhetünk. Érdemes persze az aktuális öltözékünkhöz igazítani a bizsu stílusát és az sem baj, ha az egyéniségünket tükrözi a megjelenésünk.

 Mennyit fejlődött az elmúlt években a bizsuk iránti rajongás? Mi az aktuális trend?

Rita: A bizsuk iránti rajongás részünkről töretlen. Valójában nincsenek jelentős hullámhegyek-völgyek, szerencsére hosszú ideje változatlan az érdeklődés, csak a stílus változik, valamint időről-időre visszatérnek régi klasszikusok.Ilyenek idei évben például a gyöngyös ékszerek, abból is a látványosabb, nagyobb, leginkább arany színnel kombinált darabok.





Mennyire nehéz piacon fennmaradni, hiszen a bizsuk a virágkorukat élik manapság. Hogyan lehet az egyediségre törekedni?


Rita: Egy webáruház esetében az egyik legfontosabb feladat a vevői bizalom kiépítése és fenntartása. Kialakult egy nagyon jó törzsvásárlói bázisunk és azon dolgozunk, hogy minél szélesebb körben ismertessük meg a RossettiBizsut a divatékszerek kedvelői között. Folyamatosan fejlesztjük a webáruházat, nagyon jó minőségű, de elérhető áru ékszereket forgalmazunk. A mi egyediségünk éppen abban rejlik, hogy nagyon széles palettát kínálunk, nem csak az éppen futó trend-darabokat, hanem a klasszikusokat is megtalálhatják a shopban. A vásárlóink megszokták és elvárják azt is, hogy hetente újdonságokat találjanak minden kategóriában. Emellett azonban szezonálisan is rendszeresen megújul a webáruházunk, megjelenésében és termékkínálatában is, most éppen az őszi váltásra készülünk.




Milyen jövő elé tekint a Rossetti Bizsu?
Rita: Rengeteg feladat, fejlesztés, munka vár ránk, hogy egy gördülékenyen működő, a vásárlók számára könnyen áttekinthető és kezelhető webáruházat működtessünk hosszú távon, gyönyörű termékkínálattal és folyamatosan növekvő ismertséggel.

Önnek mik a személyes kedvencei?

Rita: Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az én személyes kedvenceim havonta, az új kollekció beérkezésével változnak. Egy-egy utazás előtt viszonylag sok időt töltök a ruhatár és a becsomagolásra szánt bizsuk összehangolásával, ami olykor morgásra ad okot a háztartásban..Leginkább fülbevalókat viselek, azokból is a nagyobb, lógós darabok a kedvencek.



Rossetti Bizsu elérhetőségei:

Webshop: http://rossettibizsu.hu/
Facebook: https://www.facebook.com/rossettibizsu
Az ékszerekkel a Müller drogériákban is találkozhattok.

4 megjegyzés

  1. Nagyon klassz ékszerek, azok a cicás és katicás fülbevalók! :)

    VálaszTörlés
  2. Azok a karkötők nagyon tetszenek :)
    Jut eszembe, nézz be hozzám, mert meginvitáltalak egy könyves tagre, ha van kedved töltsd ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kedvenceim: )
      Szuper, bár melyik Tag mert nem látom a blogodon:(?

      Törlés