Interjú: HEGRON

Sziasztok, Lányok!

A HEGRON már számos országban kapható, nálunk tavaly októberben jelent meg.
A Holland márka számos kecsegtető termékeket kínál, mint például: samponokat, testápolókat, arcra való krémeket, és tusfürdőket.
Kormány Jánossal beszélgettünk a HEGRON eredetéről, arról hogy milyen termékek találhatóak jelenleg a kínálatban, és hogy mik a jövőbeli terveik.




Azok akik még csak most ismerkednek meg a HEGRON, bemutatná a márkát?

János: A HEGRON 1946-ben Hollandiában lett alapítva. Egy fodrász üzletből indult ki a vállalkozás. Saját -fodrászati- termékeit kezdte gyártani, majd néhány év elteltével holland áruházláncok saját márkás termékeinek bérgyártását kezdte meg. Az évek és a tapasztaltok során a termékkört folyamatosan bővítették és bővítik a mai napig az aktuális piaci trendeknek megfelelően. Mára Hollandia legnagyobb kozmetikai gyártójává nőtték ki magukat és egy teljes palettát lefedő gyártással rendelkeznek. Termékkörei: Hajápolás, professzionális hajápolás, bath&shower, testápolás, babaápolás, napozó termékek.Gyártásuk legnagyobb hányada a saját termékcsaládjuk: HEGRON márkanéven. Közös jellemzőjük a kiváló minőség, gazdaságos kiszerelés és jó ár-érték arány. A megcélzott réteg a racionális vásárló, aki a minőségről nem szeretne lemondani, de fontos kérdés az ár is. Ez a mai gazdasági környezetben szerintem fontos piaci tényező.
Mai napig jelentős a bérgyártásuk, amelyben az alap kategóriától a különleges, magas minőségig minden szerepel.
A gyár Amsterdam közelében Purmerendben található –több mint tízezer négyzetméteres területen. Saját kutató-fejlesztő laborral és 2 folyamatosan működő mikrobiológiai laborral a folyamatos minőség-ellenőrzés céljából.
A HEGRON termékek kaphatók Hollandiában, Belgiumban, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Romániában, Oroszországban, Szerbiában, Egyesült Arab Emirátusokban, Kínában és októbertől hazánkban is.

Milyen termékek találhatóak jelenleg a magyar kínálatban?

János: Az indulásnál olyan termékeket igyekeztünk kiválasztani amelyek a hazai piacon kevésbé vannak jelen és egy kicsit a palettát is bemutatják.
Jelen vagyunk egy Tejproteines Tus- és habfürdő termékcsaláddal 1L-es családi kiszerelésben, három illattal.
Egy arcápolási termékcsaláddal, amely arctisztító tejből és tonikból, valamint egy Q10-es, E-vitaminos nappali- és ezen felül sheavajat tartalmazó éjszakai arckrémből áll.
Testápolási termékekkel: Egy Q10-es bőrfeszesítő  és Mandulaolajas  500ml-es pumpás testápolóval valamint egy Uiercréme  névre hallgató „nyelvtörő”, de annál hatásosabb krémmel 350ml-es kiszerelésben, amely az igénybevett száraz bőr számára a csodát jelenti. Akár ekcémás bőrön is használható, de megoldja a vastag, repedezett száraz bőr gondját is. Semleges illatának köszönhetően akár férfiaknak is ajánlom, főleg az igénybe vett kezekre.
Egy Salon névre hallgató professzionális fodrászati termékcsaláddal rendelkezünk ezen felül, amely általános használatra, valamint színezett hajra használható termékvonalból áll. Otthoni használatra is alkalmasak, főleg azok kedvelik akik gyakran 1-2 naponta mosnak hajat.
Próba és promóciós célzattal egy 300ml-es wellness tusfürdőcsalád egyik tagját is készleten tartjuk „Happy Nectarin & Ginger” illatban. A hölgyek oda lesznek az illatáért.

Balról jobbra:Hegron Salon Professional Shampoo colored hari, Hergon Salon Professional Conditioner

Mik ezeknek a termékeknek a védjegyei? Mitől más mint a többi kozmetikum?

János: A HEGRON termékek jellemzője a kiváló és egyenletes minőség, amelyet saját laboratóriumaikon keresztül biztosítanak. Fontos ismérve a gazdaságos kiszerelés és a jó ár-érték arány.
Viszonylag kis gyártóként az általános problémákra adnak megoldásokat, így nagyon speciális termékek (mint pl.: aknés vagy akár pikkelysömörös bőr kezelése) fejlesztését nem tervezik. Bérgyártásukban egyébként ezekre a speciális termékekre számos példa akad, de piaci céljaik a HEGRON márkával nem ezek.

Milyen összetevők szerepelnek a HEGRON termékeiben?

János: A HEGRON készítmények nem tartoznak a natúr vagy organikus termékek közé. Nem is szeretnék az embereket ezzel megvezetni. A jól bevált évtizedes megoldásokban hisznek, modern receptórákkal és formulákkal a modern kor igényeihez, és követelményeihez igazítva.

Balról jobbra:Body Lotion with Q10, Hergon Udder Cream


Nőknek fejlesztették ki a HEGRON termékeit, vagy gyerekek és férfiak is használhatják?

János: A HEGRON termékek a kozmetikai teljes palettát lefedik. Így rendelkezik baba és gyermek termékvonallal valamint férfi termékvonal is. Természetesen az iparágra jellemzően a fő célközönség a NŐ. Az igényes, de racionális, megfontolt NŐ.


Mik a legnépszerűbb készítmények a márka kínálatából?

János: Mivel a kínálat egy szűk részét lehet még csak Magyarországon kapni és azt is csak októbertől, így kicsit találgatok, de az eddigi tapasztalatok alapján a Tejproteines Tus- és Habfürdő család és a testápoló termékek vezetik a fogyasztási listánkat.

Jelenleg habfürdők, tusfürdők, krémek és hajápolási szerek találhatóak meg a termék palettán. Tervezik bővíteni a választékot?

János: Igen. Mindenképpen szeretnénk bővíteni a kínálatot, sőt lehetőleg a teljes palettát szeretnénk a hazai piacon kínálni, a Holland és Német piachoz hasonlóan. Természetesen ez beruházásigényes, így ez nem egyik napról a másikra várható, de a fogyasztók igényei szerint haladunk.

Balról jobbra: Cleansing Milk,  Day Cream


Mik a jövőbeli terveik? Mit terveznek a 2015-ös évre?

János: 2015-ben a márka ismertségét illetve megismertetését tűztük ki célul. Minőségéhez méltó helyen szeretnénk a HEGRON nevet a magyar köztudatba juttatni. Növekvő együttműködést szeretnénk partnereinkkel:  Vianni Drogéria lánccal, a Béres Egészségtárral mint patikai ellátó céggel, a patikákkal és az internetes értékesítési cégekkel.
Üzleti kapcsolatot szeretnénk létesíteni a különböző üzlethálózatokkal.

(Katt a linkre)
Webshop: http://www.hegronkozmetikumok.hu/
Facebook: https://www.facebook.com/HEGRONkozmetikumok

1 megjegyzés